Для забезпечення якісного сервісу компанія Ендоком пропонує три основні складові надання послуг клієнтам.
- Технічна підтримка дозволить виявити помилки на ранній стадії і допомогти користувачу виправити їх дистанційно.
- Якщо віддалене налаштування не допомагає, інженери сервісного центру виявляють причини несправності та здійснюють ремонт обладнання, відповідно до умов гарантійного обслуговування.
- Середній термін роботи ендоскопічного обладнання перевищує гарантійний період. Тому важливо надавати можливість ремонту обладнання і після закінчення терміну гарантії.
Сервісні роботи проводяться фаховими інженерами компанії Ендоком, які пройшли навчання та стажування у європейських представництвах компанії Pentax, що підтверджено відповідними сертифікатами.
Ендоком має спеціалізоване обладнання для ремонту ендоскопічної техніки, а також формує склад запасних частин для надання послуг в найкоротший термін.
Сервісний центр компанії Ендоком має все необхідне обладнання для мийки, дезінфекції та стерилізації несправного ендоскопічного обладнання.